Marketing that Sells 2016 - už teraz 22 potvrdených spíkrov!

Tento kurz už nie je aktuálny.

Pozrite si publikované konferencie organizátora In Form Slovakia, s.r.o. alebo ďalšie konferencie v kategóriach

Konferencia

Zámer a hlavná téma

Témy, ktoré nebudú chýbať na 15. ročníku konferencie Marketing that sells: Branding, pozicioning a čísla! Novinky ako možno komunikovať so zákazníkom. Ukážeme, ako myslieť komplexne a v širších súvislostiach – prepojenie online a offline v marketingovej komunikácii.

Cieľová skupina

Konferencia je určená: marketingovým a obchodným riaditeľom, kreatívnym riaditeľom a brand manažérom, špecialistom marketingu a predaja, média plannerom a média buyerom, event a PR manažérom, marketingovým a konzultačným agentúram.

Program

1. Blok: Zaostrené na zákazníka 09:00 – 12:00 v sále č. 1

PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.

  • Martin Hýrošš, Digital Marketing & Media specialist, Slovenská sporiteľňa, a.s.
  • Simona Bubánová, Managing Director, Creative Department, s.r.o.
  • Peter Šurín, Strategy Director, Elite Solutions, s.r.o.

FUNKČNÝ CONTENT MARKETING – Čo dokáže a prečo si to vie úspešne rozdať s reklamou, PR a predajom

  • Patrik Vavrovič Managing Director ContentFruiter s.r.o.

7 tipov, ako tvoriť marketing novej generácie

  • Jakub Čech Executive Director daren & curtis, s.r.o.

Aký obsah funguje na sociálnych sieťach?

  • Marek Didák Creative Director Hype, s.r.o.

Case study: Marketingová automatizácia ako základ osobného vzťahu so zákazníkmi

  • Martina Kičinová, Marketing CTO DataConcept, s.r.o.

Moderátorka bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka Natália Vargová, Account Director, core 4, s.r.o.

2. Blok: Business to Customer (B2C) marketing 13:00 – 16:00 v sále č. 1

PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?

  • Oto Kóňa, Co Owner, NYC Corner, s.r.o.
  • Tomáš Drtina, Managing Director, GfK Czech and GfK Slovakia
  • Branislav Bleha, Prodekan pre rozvoj fakulty a IT, Prírodovedecká fakulta UK
  • Peter Helexa, Director Marketing and Sales, SWAN Mobile

Marketingová automatizácia

  • Jozef Búry, Online marketing konzultant & CEO, Green Dog, s.r.o.

Vyklikaj si reklamu v okolí – SMS, email, billboard, digital OOH

  • Martin Záhumenský, CEO, spoluzakladateľ Adastra Partnering s.r.o.

Ako prispôsobiť marketingový jazyk reči zákazníka

  • Jaroslava Vaculčiaková, strategický konzultant v oblasti komunikácie a osobného rozvoja, ANTEA Consulting, s. r. o.

Ako sa mení a zmení sledovanie televízie a nákup televíznej reklamy

  • Robert Němec, CEO, RobertNemec.com

Moderátor bloku B2C marketing Michal Brat, Marketingový Manažér, Martinus.sk

3. Blok: Business to Business (B2B) marketing 13:00 – 16:00 v sále č. 2

PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný marketing B2B Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba „nejaký“ človek.

  • Rastislav Chudík, Marketing Director, TEMPEST a.s.
  • Pavel Mikuška, Konateľ, BITO – skladovacia technika s.r.o.
  • Filip Schochmann, Konateľ, Positive s.r.o.

Výkonnostný B2B marketing

  • Peter Dendis, Majiteľ, Tarantula.sk

Nákup a nákupné procesy v marketingu

  • Peter Andrišin, CFO / Founder, DOZEN s.r.o.

Firemný blog a jeho využitie v B2B marketingu

  • Ivo Vrána, Marketing Specialist, MARCO reklamní agentura, spol. s r.o., Česká Republika

CASE STUDY: B2B marketing a spotrebiteľská súťaž

  • Ján Šnyr, Manažér pre obchodné a marketingové operácie, SOFTIP, a. s.

4. Blok: Branding a lojalita 13:00 – 16:00 v sále č. 3

PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?

CASE STUDY: Ako sme IT firmu presvedčili na rap s Adelou

  • Daša Matejčíková, Managing Director, TIME.is Communication

Vernostný program – takmer každý ho má, ale nie každému funguje

  • Radek Hrachovec, Loyalty Marketing Solutions, Pricewise, Česká Republika

CASE STUDY STAFFINO: Ako efektívne využiť média pre váš brand

  • Tomáš Rosputinský, CEO, STAFFINO s. r. o.

Moderátorka bloku BRANDING a lojalita Jana Ondrejka, Šéfredaktorka, NEXT FUTURE

Doplňujúce informácie

Strava

Registračný poplatok zahŕňa: celodennú účasť na odborných prednáškach, konferenčné materiály, občerstvenie počas prestávok, obed ako i recepciu po prednáškovom programe.

Kontaktné údaje

Www stránka aktivity
www.informslovakia.sk

(Tu nájdete viac informácií o tejto aktivite)

Kontakt
Mgr. Erika Jankajová, MBA
mobil: +421 904 859 228
e-mail: jankajova@informslovakia.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Miesto konania

Bratislava, Antolská 2, 852 50, Grand Hotel Pressburg ****, Slovensko Bratislava V

Zobraziť ďalšie konferencie

Detail organizátora

Organizátor

In Form Slovakia, s.r.o.

Sídlo Račianska 69/B - budova MANHATTAN, 831 02, Bratislava, Slovensko
Kontakt na spoločnosť Telefón: 0904 859 228
E-mail: inform@informslovakia.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Web

Poradenstvo

  • Personalistika
  • Manažment
    • stavebníctvo, logistika, retail a marketing
  • Riadenie kvality

Poradenskú a konzultačnú činnosť zabezpečujeme v týchto štátoch a regiónoch:

  • Slovensko

Objednávka online

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránkach "konferencie.education.sk" som našiel Vašu aktivitu "Marketing that Sells 2016 - už teraz 22 potvrdených spíkrov!", ktorá sa zobrazí na linke:
https://www.konferencie.sk/d-170697/marketing-that-sells-2016-uz-teraz-22-potvrdenych-spikrov-konferencia-grand-hotel-pressburg

Prosím kontaktujte ma čo najskôr, či je možné prihlásiť sa na túto aktivitu s nasledovnými údajmi:

Údaje:

Vyžiadanie informácií

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránke konferencie.education.sk som našiel Marketing that Sells 2016 - už teraz 22 potvrdených spíkrov! "https://www.konferencie.sk/d-170697/marketing-that-sells-2016-uz-teraz-22-potvrdenych-spikrov-konferencia-grand-hotel-pressburg". Prosím o odpoveď na nasledujúcu otázku:

 

Konferencie, ktoré by Vás mohli zaujímať

1. eCommerce Conference 2017

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Vysoké Tatry - Štrbské

385 €
462 € s DPH

2. MotivP Business Brunch® - Kreativita - Bratislava

agentura Motiv P
Bratislava

3.10.2017

3.10.2017

30 €
36,30 € s DPH

3. MotivP Business Brunch® - Kreativita - Ostrava

agentura Motiv P
Ostrava

4.10.2017

4.10.2017

750 Kč
908 Kč s DPH

4. MotivP Business Brunch® - Kreativita - Brno

agentura Motiv P
Brno

5.10.2017

5.10.2017

750 Kč
908 Kč s DPH

5. Marketing that Sells 2017! - Jedinečný mix spíkrov zo 6 krajín + WORKSHOP

In Form Slovakia, s.r.o.
Hotel Tatra

18.10.2017

18.10.2017

205 €
246 € s DPH