Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov

Tento kurz už nie je aktuálny.

Pozrite si publikované konferencie organizátora Verlag Dashöfer, s.r.o. alebo ďalšie konferencie v kategóriach

Konferencia

Zámer a hlavná téma

Kvalitný zákaznícky servis = základ spokojnosti zákazníka! Spokojný zákazník = zvýšenie obratu firmy!Ako správne a profesionálne komunikovať so zákazníkom?Ako v súlade so zákonom vybaviť reklamácie?Ako úspešne vymôcť dlh?Ako si udržať zákazníka?Ako mať pripravené dáta, aby ste úspešne prešli kontrolou zo SOI, GDPR a Inšpektorátu práce? Prinášame Vám konferenciu, kde Vám 4 lektorov z praxe ponúkne rady a tipy ku kvalitnému zákazníckemu servisu!

8:30 – 9:00

Registrácia účastníkov s občerstvením

9:00 – 10:30

Michal Martinkovič Efektívna, správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom

Najnovšie trendy v komunikácii vo vzťahu so zákazníkom

Čo očakávajú zákazníci z digitálneho prostredia na zákazníckom servise Akú úlohu zohráva spätná väzba

Ako zvýšiť efektivitu a kedy je priestor na ďalší predaj

Kategorizácia zákazníkov nie je len o reportingu

10:30 – 10:40

Prestávka s občerstvením

10:40 – 12:10

Mgr. Eva Braxatorisová Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu

12:10 – 13:00

Obed

13:00 – 14:00

Martin Musil Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok

Čo fungovalo kedysi a ako to robiť dnes? 5 tipov, čo sa oplatí vyskúšať! Ako motivovať dlžníka, aby zaplatil? Digitalizácia a technológie – ako ich využiť?

14:00 – 14:45

Andrej Saxon Výborný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy

Dôležitosť výberu softvéru (ticketovací systém, CRM, help-desk) Podporované funkcionality podľa zákazníkovej potreby Prínos pre zákazníka

Rozdelenie úloh Automatizácia Sledovanie riešenia požiadavky/problému Šetrenie času pracovníka (agenta) a zákazníka

Spokojný pracovník – Spokojný zákazník – Najlepšia referencia

14:45 – 15:15

Andrej Saxon Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu

Nastavenie kontaktných formulárov na informovanie zákazníka a vyžiadanie súhlasu so spracovaním osobných údajov za účelom spätnej komunikácie Nastavenie procesov na automatické mazanie podnetov zo strany zákazníka

15:15

Tombola a ukončenie konferencie

Cieľová skupina

Vedúcim back officu, vedúcim zákazníckeho oddelenia, vedúcim call centra, ekonomickým vedúcim, vedúcim právneho oddelenia, majiteľom, konateľom, riaditeľom

Kontaktné údaje

Www stránka aktivity
konferencia.dashofer.sk

(Tu nájdete viac informácií o tejto aktivite)

Kontakt
Dana Jánošíková
tel: 02 / 33 00 52 28
e-mail: dana.janosikova@eseminare.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Miesto konania

Žabotova 2, 81104, Bratislava, Slovensko Bratislava I

Zobraziť ďalšie konferencie

Detail organizátora

Organizátor

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Sídlo Železničiarska 13, 81104, Bratislava, Slovensko
Kontakt na spoločnosť Telefón: 02/33 00 55 50
E-mail: dana.janosikova@dashofer.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Web

Popis činnosti

Medzinárodná spoločnosť Verlag Dashöfer, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 1997. Počas svojho pôsobenia sa zaradila k popredným odborným vydavateľstvám v SR a jej meno prezentuje poskytovanie kvalitných a aktuálnych informacií pre širokú odbornú verejnosť. Publikácie vydavateľstva Verlag Dashöfer zahŕňajú odborné príručky, portály a časopisy z rôznych profesných oblastí. Na tieto oblasti v roku 2004 nadviazali aj s organizáciou odborných seminárov či video a online seminárov.

V súčasnosti organizujeme semináre z nasledovných oblastí:

* Dane
* Účtovníctvo a mzdy
* Medzinárodné účtovníctvo
* Medzinárodné zdaňovanie
* Pracovné právo a personalistika
* Financie a finančné riadenie
* Právo a manažment
* Vedenie firmy, živnosti
* Manažérske zručnosti a koučing
* Marketing
* Internet a počítačové zručnosti
* Verejná správa a verejné obstarávanie
* Výroba a doprava
* Stavebníctvo a nehnuteľnosti
* Enviro a odpady
* BOZP
* Predaj a obchod
* Controlling

Našim cieľom je poskytovať zákazníkom vysokú kvalitu a profesionálnu úroveň, ktorých výsledkom je spokojnosť účastníkov seminárov. Radi preto privítame Vaše pripomienky a postrehy. Určite nás posunú správnym smerom.

Objednávka online

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránkach "konferencie.education.sk" som našiel Vašu aktivitu "Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov", ktorá sa zobrazí na linke:
https://www.konferencie.sk/d-406596/kvalitny-zakaznicky-servis-zaruka-zisku-a-spokojnosti-zakaznikov-konferencia-bratislava

Prosím kontaktujte ma čo najskôr, či je možné prihlásiť sa na túto aktivitu s nasledovnými údajmi:

Údaje:

Vyžiadanie informácií

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránke konferencie.education.sk som našiel Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov "https://www.konferencie.sk/d-406596/kvalitny-zakaznicky-servis-zaruka-zisku-a-spokojnosti-zakaznikov-konferencia-bratislava". Prosím o odpoveď na nasledujúcu otázku:

 

Konferencie, ktoré by Vás mohli zaujímať

1. EPI KONFERENCIA: Zákon o informačných technológiách vo verejnej správe 2019

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Jasná

23.9.2019 - 24.9.2019

23.9.2019 - 24.9.2019

200 €
240 € s DPH

2. IT mezi paragrafy

Exponet s.r.o.
Praha 1

24.9.2019

24.9.2019

3 600 Kč
4 356 Kč s DPH

3. Zamestnávanie cudzincov tretích krajín pre POKROČILÝCH

Verlag Dashöfer, s.r.o.
Bratislava

25.9.2019

25.9.2019

199 €
238,80 € s DPH

4. Zamestnávanie cudzincov tretích krajín pre POKROČILÝCH

Verlag Dashöfer, s.r.o.
Bratislava

25.9.2019

25.9.2019

199 €
238,80 € s DPH

5. Riaditeľ školy 2019/2020 - Spolu k správnym rozhodnutiam

Verlag Dashöfer, s.r.o.
Bratislava

26.9.2019

26.9.2019

50 €
60 € s DPH